Nieuws

Bel jij nog wel? Of stuur je een e-mail?
23 oktober 2017

Wedden dat jij je smartphone 99% voor andere dingen gebruikt dan bellen? We bellen steeds minder en sturen steeds vaker een bericht in de vorm van een sms, een app of een e-mail. “app me maar” of “stuur me maar een e-mail” Hoor jij het jezelf zeggen? Vast wel. Eigen baas Maar waarom gebruiken wij […]

Hoe krijg je meer succes door je kleding?
10 oktober 2017

Je hebt vast weleens gehoord van “de eerste indruk is de beste” en “kleren maken de man”. Er wordt regelmatig onderzoek gedaan naar het verband tussen uiterlijk en succes. Zo zouden knappe mensen meer verdienen en goed geklede zakenlieden in onderhandelingen meer succes hebben. Iedereen weet dat als je naar een sollicitatiegesprek gaat dat je […]

Video: Beter samenwerken
06 oktober 2017

Samenwerken Veel mensen in teams binnen organisaties werken om te werken. Ze staan niet stil waarom ze werken en wat ze bijdragen, welke toegevoegde waarde ze hebben. Waarde voor zichzelf, waarde voor de organisatie en belangrijker nog waarde voor de klant. Door af te dalen naar de intrinsieke waardebepaling van jezelf, van je team, van […]

Video: Efficiënter en effectiever werken
26 september 2017

Neem je steeds vaker je werk mee naar huis? Heb je het gevoel dat je geleefd wordt door je werk en ben je het overzicht weleens kwijt? Ben jij ook toe aan overzicht, tijd en meer rust? Dan heb ik een tip voor je. De eerste tip die ik je wil geven is om eens […]

Video: Waar worden klanten echt gelukkig van?
19 september 2017

Klanten worden gelukkig als je in het contact voldoet aan 3 dingen: De klant wil graag aandacht. Aankijken en begroeten in de winkel. Een kaartje sturen voor de verjaardag of zo maar even vragen hoe het gaat. Met aandacht sta je met 2-0 voor. De klant wil leiding – wil begeleid worden – goed doorvragen […]

Video: Klantverwachtingen overtreffen
12 september 2017

Overtref de verwachting van je klant door bewust doeltreffend te beïnvloeden in elk contact met je klant. Maar ook door efficiënter en effectiever te werken en door beter samen te werken. Zo worden klanten fans. Zijn het uw ambassadeurs. Blijven ze u trouw en zorgen ze voor nieuwe klanten. Video Bekijk hier de video: Workshop […]