Testimonials

Dick van Dijk

Gerrit heeft in samenwerking met Remeha de training Klantgericht Adviseren voor installateurs opgezet. De installateurs waren enthousiast over de manier waarop de training werd verzorgd. Met name de vaardigheid van Gerrit om de training op de installateur en zijn niveau af te stemmen heeft tot succes geleid. De installateurs hebben veel nieuwe inzichten gekregen, maar het is vaak ook een bewustwording van hun eigen gedrag/techniek. Het is een goede aanvulling op hun dagelijkse technische werkzaamheden.

Esmeralda van der Mee

De training telefonisch klantcontact was door het voorgesprek goed op ons bedrijf afgestemd met veel praktijk en nuttige theoretische achtergrond. Het team werd intensief betrokken om doelen te stellen met veel interactie. Gerrit is een enthousiaste trainer die een veilige en inspirerende omgeving weet te creëren.

Hij springt makkelijk in op behoeftes en cases die tijdens de training ontstaan. Het hele team heeft de training als zeer positief ervaren en maken dagelijks gebruik van alle aangereikte tools. Termen als Koe, Lsd, en Nivea komen nog regelmatig voorbij :)

Tanja van Adrichem

Als zelfstandig ondernemer ondersteun ik bedrijven op het gebied van sales. Ik merkte dat ik vast zat in het verder verbeteren van mijn verkoopgesprekken. Ik heb bij Gerrit een specifieke sales training gevolgd die mij de ogen weer heeft geopend. Het heeft mij heel veel nieuwe inzichten gegeven en het is vooral een bewustwording van je eigen gedrag/techniek. Het was een plezier om deze training bij Gerrit te volgen, vol enthousiasme! Leerzaam en leuk. Ik denk tijdens mijn verkoopgesprekken nog regelmatig terug aan de vol gekladderde flip-over bladen met tips en trics.
Een aanrader als je verder wilt komen in het verbeteren van je (verkoop) communicatie!

Annitta Reumkens-Plum

Om onze klanten nog meer service te laten ervaren wilde BLG wonen naast inbound ook outbound gaan bellen. De medewerkers waren hiervoor echter nooit opgeleid en er was sprake van vrees voor het onbekende. Door de rustige manier van uitleg geven, mensen op een positieve manier begeleiden en het laten ervaren door één op één coaching, groeide het zelfvertrouwen bij de medewerkers en vonden ze outbound bellen al snel heel leuk om te doen. Met name de vaardigheid van Gerrit om de training op het individu en het niveau van de medewerker af te stemmen heeft tot succes geleid. Outbound bellen hoort nu net als inbound bij onze dagelijkse werkzaamheden en de klanten weten het zeer te waarderen.