Workshop Klantcontact
Elke dag ontmoet je klanten en voer je verkoop- en adviesgesprekken. Dat doet je op jouw geheel eigen wijze. Is dit echter wel de meest effectieve manier? Wil jij je klantcontact verbeteren, efficiënter en doelmatiger maken waardoor je meer gaat verkopen? Kom dan op 29 september naar onze workshop en haal meer rendement uit jouw klantcontacten!
Voor wie is deze workshop?
De workshop is voor iedereen met klantcontact. Dus ben je adviseur, medewerker binnendienst, klantenservicemedewerker, zzp’er, ondernemer of werk je dagelijks met klanten in de winkel dan is deze workshop echt iets voor jou! Schrijf je direct in via onderstaand formulier!
Over de trainer
Gerrit Montizaan helpt al ruim 10 jaar organisaties duurzaam te verbeteren op het gebied van klantcontact, effectiever werken en samenwerken. Hierbij is het doel vaak meer rendement behalen. Maar ook gemakkelijker, effectiever en vooral leuker werken. Hij doet dit door op maat gemaakte trainingen en coaching. Tot zijn klanten behoren o.a. SNS Bank, Remeha en ICM Trainingen en Opleidingen
Onderwerpen tijdens de workshop
Tijdens de workshop klantcontact zul je alles leren over:
- Dé mindset om klanten te helpen
- Hoe communiceren wij bewust en onbewust
- Hoe u een beste eerste indruk maakt
- Doeltreffend beïnvloeden met houding, woordkeuze en stemgebruik
- Omgaan met verschillende klanttypes
- Effectieve en efficiënte gespreksopbouw – behoeftegericht verkopen
- Koopsignalen herkennen en pakken!
- Moeiteloos omgaan met tegenwerpingen
- Doeltreffend beïnvloeden naar een volgend contactmoment
- klantenverwachting overtreffen door 9+ ervaringen
- Behoeftegericht verkopen en adviseren
- En veel tips uit de praktijk
Datum & tijd
Kom op vrijdag 29 september naar mijn workshop klantcontact verbeteren!
Locatie: Postiljon Hotel Deventer (route)
Tijd: van 09.00 – 12.00 uur of van 13.00 – 16.00 uur
Kosten: € 50,- training is vrij van BTW (factuur komt na afloop)
Inclusief: koffie, thee en frisdrank
Meld je hieronder aan!