Training van klanten fans maken
Klanten komen terug als ze tevreden zijn. Ze worden fans als ze verrast worden. En ze zijn ambassadeurs als ze jou aanbevelen. Het overtreffen van de klantverwachting is te leren. Het succes zit ém in de kleine dingen die het ém doen. Klanten blij maken gaat verder dan gastvrijheid. Samen met jouw bedrijf onderga je een metamorfose. Klantwaarde toevoegen wordt de mindset. Meer doen dan de klant verwacht. Samen naar een 9+ organisatie. Klanten worden fans, gaan over je praten en je krijgt het vanzelf druk. Daar kan geen reclame tegenop.
Onderwerpen
De training van klanten fans maken is een workshop waarin je aan het werk worden gezet om na te denken over hoe je de klant kunt verrassen. In deze energieke en dynamische workshop gaan we als volgt te werk:
- Welk bedrijf of instelling is voor jou een voorbeeld van hoe het wel en ook hoe het niet moet?
- In hoeverre komt dat overeen met jouw eigen werksituatie?
- Hoe kun je zelf de verwachting van de klant overtreffen?
- Wat heb je daarvoor nodig?
- Welke afspraken wil je met jezelf en met jouw collega’s maken (actieplan)?
- Hoe ga je dat monitoren?
- In de training krijg je handige tips die direct in de praktijk toepasbaar zijn.
- Het e-book “Tips en acties voor meer omzet door mond-tot-mond reclame” is het handboek.
Resultaat
Enthousiaste klanten en een blijvende glimlach op het gezicht van u en uw collega’s. De training zorgt voor nieuwe energie, teamspirit en extra omzet.
U krijgt het gratis e-book “Tips en acties voor meer omzet door mond-tot-mond reclame”.
Maar pas op! Na de training krijgt u het vanzelf druk!
Investering
We gaan eerst met elkaar om de tafel om een inventarisatie te maken van de huidige en de gewenste situatie. Op basis daarvan krijg je een eerste concept voorstel die wij met je bespreken. Zijn we samen akkoord over het plan van aanpak dan krijgt je een definitief voorstel. Neem vandaag nog contact op om samen te praten over klanten verrassen. Wat jij wilt toch ook ambassadeurs die over je praten?