cec trainers

In de samenwerking met cectrainers verzorgen wij als trainer/coach de volgende trajecten:

Gemeente Zevenaar

Duurzaam traject van 5 trainingen met tussentijdse opdrachten Klant- en resultaatgericht communiceren voor de afdeling Klant Contact Centrum (KCC) van de gemeente Zevenaar.

Omgevingsdienst Noordzeekanaalgebied

Traject zakelijk, klantgericht en efficient telefoneren voor de medewerkers van de back office.

Samenwerkingsverband gemeentes in de Hoeksche Waard

Training inzicht in telefooncommunicatie en gespreksopbouw binnen het telefonisch klantcontact bij de diverse aangesloten gemeentes.

Gemeente Gooise Meren

Langdurig en intensief trainings- en coachingstraject “Op weg naar Hoogwaardige Dienstverlening” voor alle Front Office medewerkers -afdeling Dienstverlening.

Omgevingsdienst Rivierenland

Intensief training- en coachingstraject: “Klantgericht en klantvriendelijk communiceren” voor 9 medewerkers en 1 coördinator van het team Ondersteuning van de Omgevingsdienst Rivierenland.

Gemeente Dordrecht

Medewerkers van de Stadswinkel, het callcenter en het antwoordportaal trainen in professioneel en effectief klantcontact.

Gemeente Oisterwijk

Training- en coachingstraject “Van Telefonisch Informatie Centrum” naar “Telefonisch Service Centrum”.

Gemeente Loon op Zand

Trainingstraject voor het optimaliseren van de professionaliteit in klantcontact.

Gemeente Deventer

Trainen van nieuwe medewerkers Klant Contact Centrum met als aandachtspunten het verhelderen van de klantvraag, omgaan met lastige gesprekken en het effectiever en efficiënter voeren van gesprekken.

Gemeente Nijkerk

Training voor KCC medewerkers (telefonie) om zelf meer vragen in één keer af te handelen door vraagtechnieken en luistertechnieken waardoor de dienstverlening op een hoger niveau komt.

Gemeente Berkelland

Professionaliseren persoonlijk en telefonisch klantcontact binnen het Klant Contact Centrum.

Gemeente Uden

Kantelen van klantgesprekken op de afdelingen Sociale Zaken en Wet Maatschappelijke Ondersteuning naar meer participatie van klant en directe omgeving.