Remeha

Bij Remeha doen ze er alles aan om klanten optimaal comfort te bieden. Thuis en buiten de deur. Want de innovatieve en energiezuinige ketels verwarmen heel wat huizen, hotels, scholen, zorginstellingen, sportclubs, kantoren en andere gebouwen.

Samen met Remeha hebben we voor de installatiebedrijven die met Remeha willen werken de training “Klantgericht Adviseren” ontwikkeld. Installateurs en monteurs kunnen zich hier regelmatig voor inschrijven.

Na deze training kunnen de installateurs en monteurs:

  • zich inleven in de situatie van de klant,
  • inschatten met welk type klant ze te maken hebben,
  • bewust de klik kunnen maken en het vertrouwen krijgen,
  • de juiste vragen stellen om goed te kunnen adviseren,
  • kort en bondig tips en adviezen geven zonder te verkopen,
  • omgaan met nee en tegenwerpingen,
  • een vervolg afspreken,
  • de verwachting van de klant overtreffen.

Dick van Dijk

Gerrit heeft in samenwerking met Remeha de training Klantgericht Adviseren voor installateurs opgezet. De installateurs waren enthousiast over de manier waarop de training werd verzorgd. Met name de vaardigheid van Gerrit om de training op de installateur en zijn niveau af te stemmen heeft tot succes geleid. De installateurs hebben veel nieuwe inzichten gekregen, maar het is vaak ook een bewustwording van hun eigen gedrag/techniek. Het is een goede aanvulling op hun dagelijkse technische werkzaamheden.