Hoe jij onvergetelijk wordt voor je klanten

Stel je eens voor dat klanten jou weten te vinden zonder dat je ook maar 1 euro aan marketing uitgeeft? Hoe zou je dat vinden? Dat wil toch iedereen? Jij toch ook? En zal ik je een geheim verklappen? Het is mogelijk. Ook voor jou en je bedrijf. En sneller nog dat je voor mogelijk houdt.  Ik hoor je de vraag stellen: hoe dan?

Een kwestie van mind setten

Door jouw bedrijf in te stellen op de mindset van klantwaarde toevoegen. Door in elk klantcontact zoveel mogelijk waarde toe te voegen. Waarde voor de klant wel te verstaan. Want dat is een andere waarde dan aandeelhouderswaarde. Klantwaarde toevoegen is veel meer dan klantvriendelijkheid. Het is meeleven, inleven en meedenken met de klant. Niet boven de klant staan, niet op de stoel gaan zitten maar ernaast plaatsnemen. Klanten attenderen op een beter alternatief. Samen tot een oplossing komen en ambities waarmaken. De verwachting overtreffen en het net even anders en beter doen. Is er dan een goed voorbeeld hoe je dat doet?

1 fan per dag

Jos Burgers heeft er een schitterend boek over geschreven met de titel “een fan per dag”. De titel verraad de inhoud. Het is een structurele en duurzame gedragsverandering die jij en je collega’s ondergaan door te beginnen met het overtreffen van de verwachting van 1 klant per dag. Uitgaande van 200 werkbare dagen per jaar kun je zelf wel nagaan wat jouw impact gaat worden op je klanten. Maar pas op; je krijgt het wel druk. Het boek is een echte aanrader omdat het gaat over samenwerken met je klant, meedenken en verrassend zijn. En dat zit em in de kleine dingen. Kan ik het ook zonder boek leren en in de praktijk brengen?

Training van Klanten fans maken

Ruim voordat het boek van Jos Burgers uitkwam heb ik een workshop ontworpen over hoe je dat nu in de praktijk kunt doen, dat overtreffen van de klantverwachting. De workshop draagt de titel: van klanten fans maken.

Wil jij ook meer klanten door mond-tot-mond reclame en wil je weten hoe jij dat in je organisatie kunt doen? Dan is het tijd om een kijkje te nemen bij de inhoud van de training. Uiteraard heb ik tijd voor je om het een en ander persoonlijk toe te lichten. Je kunt mij bellen op 0575-515183 – 06-53524727 of een e-mail sturen naar gerrit@montizaantrainingenadvies.nl